• OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,79%38 325,28
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106
  • OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,79%38 325,28
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106
  • 08.04.15, 21:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Coca-Cola ajastu on läbi saamas

Beverage Digest raporteeris eelmisel kuul, et Pepsi möödus dieetkokast, saades seega suuruselt teiseks suurimaks limonaadibrändiks USA-s, vahendab Business Insider.
Coca-Cola ajastu on läbi saamas
  • Foto: EPA
Dieetkoola on mahu mõttes olnud suuruselt teine karastusjoogi bränd USA-s alates 2010. aastast, kuid Pepsi tõus tagasi teisele kohale tõestas, et ameeriklastele meeldivad dieetjoogid üha vähem. Ühtlasi tähendab see seda, et ameeriklased joovad üldiselt vähem limonaadi kui 1980ndatel.
Enne raporti avalikustamist teatas Coca-Cola, et nende netotulu, mis läheb jaotamisele aktsionäride vahel, kukkus neljandas kvartalis 55% 770 miljonile dollarile.
Käive kukkus kvartalis 2% 10,9 miljardile dollarile, hoolimata sellest, et globaalne müük kasvas aasta lõikes pisut. Põhja-Ameerika, ettevõtte suurim turg, tegi esimest korda nelja kvartali jooksul tagasihoidliku kasvu.
Pikaajaline pilt on aga halvem. 2014. aastal oli globaalne tulu 46 miljardit dollarit ehk 4% (2 miljardit dollarit) vähem kui 2012. aastal.
See langus ei tulene aga ootamatult. Beverage Digest raport seletab seda järgmiselt: “Coca-Cola bränd tegi 0,1% kasvu, kuid selle populaarsus on juba aastaid olnud languses. Viimane kord, kui Coca-Cola bränd tõesti kasvas, oli aastal 2000.”
Raskustega ei seisa silmitsi aga mitte ainult Coca-Cola, keerulised ajad on USA-s tervel karastusjookide turul.
Kui ettevõte ei võta lähitulevikus suurt strateegilist sammu ette, siis võib see ülisuur, küps turg lõpu saada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele